fredag 21 november 2014

MÅR ILLA

Sår här mår jag idag...det kommer och går och gör mig helmatt. Mår illa, fyser, svettas, flåsar om vart annat. Har dock överlevt arbetsdagen men fick ta en liten filopaus skakandes i soffan.
 
Vågade däremot inte bege mig på mitt simpass i kväll...hade ju varit illa om jag spytt i bassängen. Hade dock behövt leda till min stela kropp med ett magplask.
 
I morgon skulle vi åkt till Vetlanda på dressyrträning för Marika M men fick ikväll meddelande att även hon är sjuk....kanske lika bra att förhoppningsvis hinna vila upp sig till söndagens dressyrdomarkurs i Mjölby som jag till slut bestämt mig att åka på. Bara för att dom ska gå igenom dom nya programmen och alla TR ändringar så F*n ta dom om dom sen inte gör det :)
 

Denna pålle överraskar mer och mer. Han var jättefin på kvällens lektion och nu kan vi nog börja sätta in honom nåt pass i veckan. Louise får givetvis fortsätta ha honom som vanligt.
På söndag ska dom på P&J i Vartorp...även lilla Råsa ska dit och hoppa!!!
Hoppas dom får en skojsig dag !!
 
Nähäpp nu ska gamla människan vila sin kropp
 
//Bubbel - lite för busig på kvällens pass

Inga kommentarer: