tisdag 30 december 2014

LÖSHOPPNING HELA DAGEN

Idag har vi löshoppat hästar mest hela dagen, både unga och gamla... Alla hästar tyckte det var superskoj att få busa av sig i ridhuset...Nawell passade dessutom på att rulla sig ordentligt också.
 
Sopis tyckte däremot att det är pest att frysa i ridhuset varendaste dag...aldrig får man ligga i soffan och peta navelludd

 
Bennethon LH - 13 e: Cohiba - Nobel - Stanford. Duktig bebis!!!!
Till salu
 
Ikväll masade jag mig iväg och handlade lite till vårt lilla Nyårsparty och så har jag gått ett varv med dammsugaren. Känner mig sleten och lite gammal i min kropp :)
 
Dagens positiva: Det är inte fruset vatten längre ....hahahhhahaha!!!!
 
I morgon ska jag hinna med några elever innan jag tar nyårsfritt.
På nyårsdagen finns plats att rida lektion vid 16.00 om nån mer vill skumpa ner lite jul/nyårsmat.
 
//Bubbel-  fick bara jobba i lina idag, suck

Inga kommentarer: