onsdag 10 december 2014

NYA TIDER

I dag har jag börjat jobba på mitt nygamla jobb inne i staden....tyckte när jag fick förfrågan att visst det kan ju vara roligt att göra nåt annat lite mellan varven.
Kanske inte världens smartaste idé för dagen började tidigt med allt som ska göras i stallet och 15 hästar senare åkte jag mot staden för 6 timmars jobb där. Efter jobbedagens slut åkte jag till City Gross och köpte mat till hästar, hundar, katter och människor. Hemma sent och gullesambon hade tagit in alla djur så jag har kvällsmatat och lagat middag till oss.

Ryggen och nacken är inte glada men det var jätte roligt att jobba med annat.
Tänk att slippa ha stallkläder på sig en dag :)
På lördag är det dags igen....

I morgon finns jag hemma och allt är som vanligt....hoppas jag!!!!

Skitväder!!!

//Bubbel - fick knappt vara ute idag

Inga kommentarer: