onsdag 8 april 2015

NYA NAKENBYXOR

 
 
Idag har jag blivit plågad av sjukgymnasten. Men eftersom hon är superbäst lyckades hon vrida loss och nåla min rygg så det kändes som högersidans rumpflärp hängde i backen så lös och ledig den blev. Har varit väääääääääääääldigt spänd där. Hon hittade också en spänning i skuldran som gett mina domningar i högerhanden. Var jätte läskigt när hon triggerpunkts akupunkterade i skulderbladet och smärtan i handen bara försvann....kändes som om det rann kallt vatten inne i armen när det släppte. Känner mig som ny nu - så länge det varar!
 
Åkte till Hööks och köpte mig ett par nya nakenridbyxor för 349:- och till min stora lycka kunde jag köpa en storlek MINDRE än tidigare....gött!!
Var på Plantagen och köpte lite blommor så nu har jag planterat lite i lådorna nere vid stallet. Vi får väl se om dom fryser ihjäl!
Avlutade stads besöket med en tur till Kupan. Köpte "nya" gardiner för den stora summan av 25:- hängde dom i köket och när jag tröttnar på dom lägger jag väl ut dom på min loppis!
Tog en fika i deras café också. Billigt och prisvärt.
 
NB:s första ridpass på Birk som är FYRA år - inget annat.
Herregud , hur korta stigläder har människan????


Sist i listan idag var detta ekipage. Tycker dom ska åka och tävla ....ryttaren tycker väl sådär om det förslaget :)
 
Birk trudiluttar runt i ridhuset.

 
Nu är vi mätta och goa.. Stekte goda biffar ikväll!
 
//Bubbel - gillar att ha en gul kompis


Inga kommentarer: