onsdag 13 maj 2015

MUSKELBYGGARE

 
Började med stokoll i morse men nu verkar dom stå still och stampa dom små tanterna, inga seminbeställningar idag.
Tog en fika med vetto , inte så ofta vi hinner det så det är ju alltid roligt att prata lite!.
 
Om jag igår bara hade två boxar att mocka , hade jag desto fler idag så ordningen är återställd!
I dag både stostall, gamla med sex boxar och dessutom två uteboxar.
 
Elever som vanligt
 
 

Som avslutning av jobbedagen i kväll har jag fixat skogsrundehagen men får väl vänta lite till innan jag släpper dit hästar för det är inte mkt gräs än. Värme , ja tack.
 
Att gå och fixa med staket i sin ensamhet gör att man kan filosofera lite för sig själv och rensa hjärnan från allmänt skräp och  dessutom kan jag stryka en sak från min slit & släp lista - gött!
 
Stolpar finns det gott om så alla som vill styrketräna är välkomna att spetta stolpar och dra tråd i vårt utomhus gym!
 
I morgon dömer jag heldag
 
//Bubbel - fullt upp

1 kommentar:

Caroline sa...

Hagen ser ju helt underbar ut=)