lördag 20 juni 2015

JAG HATAR KNOTT

Segt idag. Gjort det viktigaste. Mockning och vattenrunda. Ut och insläpp...
 
I morgon kan man rida lektion om man vill. Finns plats 13.00.
Ändrad tid för stokoll. Den blir i morgonkväll ca 17.30 då veterinären fått förhinder måndag morgon. Hoppas det ska fungera. Tror jag fått tag i er som planerat komma med era ston :)
 
Mina fina gräsklippare.
Alltså om man stannar upp en liten stund så märker man att man bor ju i en fantastisk idyll. Synd man inte hinner så ofta!!

 
Ikväll var tanken att åka på dans i Dädesjö men nääääääää huuuu vad jag känner mig gammal och dessutom går det ju inte att vara utomhus för alla knott. Dom har ätit sönder min kropp. Usch hästarna var helt täckta av knott när jag skulle ta in dom. Mammor och barn går ju inte att ha utomhus...usch för knott. Tror jag måste köpa en såndär mackapär som håller dom borta!
Att stpruta insektsmedel på hästarna gör inte ett skit nytta.
 
Snozedags
 
//Bubbel - med en miljonknott på kroppen
 

Inga kommentarer: