lördag 13 juni 2015

TRE TREVLIGA TIMMAR

 
Idag har det varit några timmar med programridning här i Lilla Heda och jag har fått se riktigt fina ritter som jag bedömt och därefter har vi pratat plus och minus och lite vad som kan förbättras och lite hur domaren ser från C :)
Efter fick man rida om programmet eller valda delar ur.
 
Blev inte så många starter idag då somliga tänker mer fest än häst för närvarande....
 
Trevligt var det i alla fall och jag återkommer med fler datum för programridning i sommar/höst.
 
 



 
Lillfisen har tränat lite i ridhuset

 


 
Dagens Spring. I like detta föl mkt mkt :)
 
 
Plötsligt tycker man att denna fölis är gigantiskt rund och stor!
Belandra LH * 16/4 e: Elliot VDL - Nobel.
Även hoppstammade kan bli dressyrhästar tror jag faktiskt. Hon är väldigt spänstig!
 
Jahapp  dags att sätta fart igen- kaffet är urdrucket.
Nu är det dags för vattenåka resa och jag har nån box kvar att mocka....Sen , SEN ska jag ta fritt för dagen ( hoppas jag)
 
Måste få hem ston som ska dräktighets kollas i morgon em också men det får bli i morgon :)
 
//Bubbel - kollat programridning

Inga kommentarer: