torsdag 11 juni 2015

VIRRPANNA

 
Började dagen med seminhämtning och seminering....
For sen på turné med transporten så lilla S fick åka hem till sitt då jag äntligen fått ett däck till min bil. Däcket hade hamnat lite fel så det tog några dagar extra. I stället för Åseda hamnade det i Åsele.. nästan samma ort!
 
Liten och stor är bästa vänner.
Boriz och Nitro har det gott på sitt bete
 
 
 
Busfibblan växer

Till salu
Diamonds Fourever LH


 Sigbritt en vecka gammal
 Spenaten en vecka gammal
 
Blommor i min vildvuxna trädgård



 
Mitt fina nya barn
 
V på dagens träning.
 
 
 
Dagarna bara far iväg och det är lååååååååååånga arbetsdagar.
Känner mig lite lagom förvirrad...inte direkt koll på dagarna. Trodde det var onsdag i dag och i förrgår glömde jag bort elever för jag trodde det var måndag. Som tur är var jag hemma så rida fick dom men lite pinsamt när jag vänder till det.
Ont i mina käkar och har spänningshuvudvärk och ont mellan skulderbladen. Längtar efter sjukgymnasten men dit får jag ju inte gå förrän i augusti igen. Hur ska jag överleva sommaren ....kan man gå nån annanstans och nån trycker en tillrätta igen?????
Borde nog gå o simma i morgon kväll OM det är öppet i Åseda!!!!!
På lördag är det Pay & ride här i Lilla Heda. anmäl dig gärna . På egen eller lånad häst här.
Kostnad: 100:- resp 150:-
Program väljer du själv, lång eller kort bana.
Jag dömer...är MSVB domare som ni vet!!!
Sovdags
 
//Bubbel - kör kvällsrace i hagen o matte håller för ögonen

1 kommentar:

Anonym sa...

Absolutely Fiveboulus
Diamond Fiver
Diamonds Femtastic