söndag 5 juli 2015

VÄRMESLAG

Nyaste fisungen har varit på motionering  i ridhuset!
Sto e: Luxus CML - Bernstein - Maraton *3/7



Travförsök :)
 
 
Idag är det extremt varmt och inte ens jag har lust att jobba , men måste tyvärr en del.... Mocka och vatten är ett måste . Dessutom ska jag försöka tvätta dom två sista boxarna i gamla stallet eftersom jag behöver boxarna om vädret blir sämre , vilket det ska redan i morgon. Fast leka med vatten är ju skönt en dag som denna.
17.30 kommer veterinären och kollar några ston dessutom och så ska vi se om det går att lasta seminstoet som försöktes lasta under 4½ timme i fredags kväll. Själv behövde jag "bara" hjälpa i 2 timmar eftersom jag hann ha elever och släppa hästar på bete innan jag hann hjälpa till men nix ....vi fick ge upp och som sagt nytt försök i kväll!! Om hon inte går att lasta blir hon min häst då....hihi! Stammen på henne är ju helt OK. Äh skoja bara, hoppas verkligen att hon vill åka härifrån !

Dom enda blommorna in trädgården som Göta har ratat...haha. Fint!
 
Försökte boka Falsterbo boende igår men det blev nog nåt vajs, fick ingen boknings bekräftelse så detta slutar väl med att jag får betala men inte får nån stans att bo eftersom jag inte har nån boknings bekräftelse....suck på den!
 
Min dumma fot ogillar verkligen värmen och är som en fotboll. Får knappt på mig en sko. Inte alls trevligt och ont gör det!
 
Nähäpp nu får jag minsann sätta fart !
 
//Bubbel - smälter nästan bort
 

Inga kommentarer: