tisdag 4 augusti 2015

DAGENS PRODUKTIVITET

Dessa goa tjejer är här och tränar några dagar!!!!
 
 



 
I eftermiddag har jag suttit vid stallet och kollat utsikten i solen....medans jag fyllde vattenbaljor i hagarna
Sopis sov...den jycken kan minsann somna var som...här med huvudet på en sten!

 
Diamonds Fourever fick busa lite på ridbanan och det blev några rätt OK bilder!


 
Jag har kittat 7 stallfönster. Debut för mig att göra sånt Tycker jag klarade rätt okej!
Ska fixa alla fönsterna på andra sidan av stallet också....tror där är 5 st!!!
Därefter blir det målning!

 
Harvat både ridhus och ridbanan- fint ska de va!!!!

 
Ikväll har vi balat och plastat . Gött för nu är alla åkrar slådda en omgång ....kanske går det att ta en andra skörd också på några av åkrarna.

 
Har dessutom hjälpt Nadde lite med Eliza på utebanan och denna dag känner jag mig otroligt produktiv. Klapp på axeln igen!
Otroligt glamoröst liv vi lever..
 
//Bubbel - jobbar vidare
 

Inga kommentarer: