fredag 16 oktober 2015

HÅ&HEJ

Fredag igen! Idag har jag höstat i trädgården. Trädgårdsmöblerna är inplockade och paviljongen har fått vinterlov. Rivit upp blommor i mina rabatter och planterat lite höstigt i några betonkrukor. Plockade fram två nya ljuslyktor som jag tänkte ha på trappen men gissa vem som tog sönder glaset på den ena genast - jag...hmmm.

Suttit och fakturerat en del idag. Ridning, stallhyror & domararvoden!

Haft träningar. Sista gruppen tränade byten och en del var bra , andra mindre bra....Nawell var aptråkig tyckte jag. Han hade liksom ingen aning om var han hade sina tassar!!!

Avslutade kvällen med att borsta och mysa lite extra med fölen. 

Det duggregnar ute och det ger mig ångest. Misstänker att detta är sista natten det är så här tomt i stallen som det ändå är....usch!

Hästarna ska pott-tränas :)


Fick ett sms i eftermiddag. Tänk vad roligt med elever som får en övning som hjälper dom lite extra framåt. Det gör jobbet extra roligt!!! 


Tanten med snyggaste frisyren.

Igår kväll var vi på superrolig dansträning i Vetlanda. Det och CT träningen sitter lite i benen idag men på ett bra sätt. Att min gamla fot är svullen och ond ogillar jag förstås.
www.dansgalningen.blogspot.com

I morgon far jag till Södermöre och dömer några stycken på en klubbis. Lär ju inte bli nån lång dag.
På söndag dömer jag i Åseda.
Nawell ska tävla på söndag också är tanken.

Nu lite soffsoftande!

//Bubbel - lekt över bommar

Inga kommentarer: