fredag 18 december 2015

I AM ALIVE


Fredag och idag är jag vid liv igen till skillnad från igår....
Ganska produktiv dag där jag hunnit lite av varje. Dock inga julförberedelser men jag tror det kommer bli jul ändå. Blir trött på alla som är så jäkla duktiga och ska göra ALLT från scratch.

  Jag är hyffsat bra på annat men jag kommer inte tillverka all julmat från grunden. Hinner nog få ihop det vi ska äta  i julhelgen och att alla kommer bli mätta....haha. 
Sen får ni tycka och tänka som ni vill. var och en får prioritera på sitt vis!!!!

Rensat ut sadelkammaren och förra ägaren till Filippa har hämtat sina prylar. 
Var lite trångt så skönt att få plats för andra inackorderades prylar
Haft elever.
Sista passet var hoppning.....roligt för både folk och fä även om det varken är stort eller svårt!


Nawell LH -10 hoppade en liten bana på den gigantiska höjden av 75 cm. 

"tanthästar" funkar till lite av varje!

I morgon jobbar jag i staden och på söndag finns möjlighet att rida lektion för den som så önskar.
Plats finns 17.00. Hojta till om du är sugen.

Nästa vecka alltså v 52 tar hästarna julfritt och nästa gång ni kan rida lektion och skumpa ner julmat är måndagen den 28/12 så boka in den dagen i kalendern.
Plats i grupper finns 17.30 och 18.30 eller varför inte ett pass privat tidigare på dagen. Välkommen

//Bubbel - hoppade inte idag

Inga kommentarer: