måndag 14 december 2015

TRÄNINGSMÖJLIGHETER

Idag är det minsann kallt om nostippen så det var inte alls dumt att gå in och dricka lite förmiddags kaffe och fjutta fyr i spisen en runda.

Idag blev det ingen bassängträning eftersom mina små-ärr inte är läkta sen förra veckans skärande och det kändes inte så roligt att plaska i bassängen då, dessutom blir det ett himla farande till staden ändå denna veckan då jag ju jobbar en del på mitt "extra jobb" det är ju julklappstider så det avbrottet för mig är roligt!
Härligt att få ta på sig nåt annat än ridkläder!

Om nån är ridsugen finns det plats både kl 17.30 och 18,30 i kväll
I morgon och på onsdag är ridhuset ledigt för eget trimmande hela dagen fram till 18.30
På torsdag kan jag ta fler elever före 14.00 och 17.30 det är bara att höra av sig så styr vi upp ett pass.
Fredag är det lektioner som vanligt men det finns ledig plats 17.00 i gruppen där.
Lördag fri ridning i ridhuset hela dagen
Söndag går det att boka lektion för en eller två tillsammans efter kl 12.30

Glöm inte att boka 10 kort och få en 11:e på köpet till gamla priset dessutom innan höjning 1/1
För dig som vill rida TVÅ ridpass i veckan kan du köpa ett 10 kort för halva priset på andra lektionstillfället - gäller ridning i grupp.

Dressyrträning 6/1 med två ridpass och lunch med trevlig samvaro - en utmärkt julklapp, kanske till dig själv.

Info finns på hemsidan www.stall-lillaheda.se
070 - 696 25 29

//Bubbel - hackar is i vattenbaljor





Inga kommentarer: