tisdag 12 januari 2016

OMPLANERING


Plogad och sandad väg och nu ikväll vräker snön ner igen. Bra, bra!!!



 Nyblivna tvååringen Nitro LH e: Top Silvio Hästak - Goofy u: NinaIII
Börjar bli en stor kille nu. Han fick träna i ridhuset en stund i kväll eller tja lulla runt och sniffa läget.
Hans man ser ut som den är klippt men det är den inte...den är aldrig rörd!




Tidigare i dag var han och resten av detta gäng vääääääääääääldigt billiga. Jag undrar hur många täcken dom har raserat denna vinter??? Det är ett riktigt huligan gäng! 
Men söta och ser alltid oskyldiga ut

Dagen har inte alls blivit som jag tänkt. Min plan va att hinna rida men nädå, jag fick laga staket på tre ställen då Nitro rymde ut ur hagen när jag skulle ta in Boriz. Banka stolp nu är inte så enkelt.
Det hela ledde sen till att killarna blev lite jobbade i ridhuset och min ridtid gick om intet. 
Varför kan inte EN endaste dag bli som jag planerat?????

//Bubbel - vill göra roliga saker inte bara skitjobb



Inga kommentarer: