lördag 16 januari 2016

UPPFINNAR JOCKE IFARTEN

Fått två prototypvattenbaljor som är isolerade. Sen gjorde Päran nån varmvattenuppfinning som värmer vattnet när jag fyller på i tanken jag har i bilen.....fattar inte riktigt men det blir nog bra...haha. Nu ska väl hästarna iallafall ha någorlunda frostfritt vatten på dagarna i två av hagarna!!!


Själv har jag tillbringat dagen i Vetlanda i ett annat ridhus där jag har elever med egna hästar. Superroligt men lite kallt.
Hade med mig världens sämsta termomugg från hööks...kaffet var ju kallt redan när jag kom dit. Rekomenderas INTE!

Nu är kroppen uppvärmd i duschen en lååååååååååååång stund och jag är supersugen på nåt gott, så jag får nog gå och botanisera i skåpen.
Ska kolla lite på TV och bo in mig under filten!


Ge mig dessa någon. Från PS of Sweden. Tycker dom var snygga. Jag är ju lite benskyddsfreak.

//Bubbel - blev nattad tidigt idag

Inga kommentarer: