onsdag 10 februari 2016

LÖSHOPPNING och ULLARED - INTE SAMTIDIGT DOCK

Jag är extremt trött på all gegga. Både jag och mina djur ser för jävliga ut HELA tiden. Allt är genomsurt och luktar ond bråd död....eller nåt! Det är så äckligt och hästarna har geggmockor på armbågarna och under magen hela tiden för rulla sig det ska dom minsann.....jajjamen. Inte helt säker på att dom tycker att gegga är det värsta dom vet. 
Det regnar och regnar och jag har täcken på tork överallt!

Idag har jag redan haft en elev och hon fick rida trots löshoppningen som är uppsatt. Funkade det också...
Vi löshoppade några hästar som avslutning i går kväll och den är uppsatt idag också om nån vill komma och löshoppa sin häst
Nitro körde uppvärmning lite som han tyckte. Han är så lik Nina ....hon gillade också att vända och ta hinderna baklänges..haha!!


Smutsiga hästar!

På tisdag tänker jag åka till Ullared, vill någon följa med??? Det vore trevligt med sällskap på turen för jag måste göra roliga saker!!!!

Nu ska jag dricka kaffe och fakturera lite innan jag ska fortsätta mitt mockmaraton och därefter ha fler elever!

//Bubbel - får ev jobba två pass

Inga kommentarer: