fredag 5 februari 2016

REKORD


Denna vecka slår vi blomrekord. Idag fick jag en bukett av en hästägare. Tack och bock :)
Denna lilla killen sätter vi igång igen efter han haft en hovböld. Duktig som vanligt men lite busig därav fegsnöret :) usch han växer dessutom. Tycker höjden kan räcka.

Mätte Nawell idag och han har plötsligt passerat 1.70 måste mina hästar ALLTID växa så länge???? Han är ju ändå sex år i år. Mätte i oktober och då var han ju 1.68

Haft en spekulant också idag. Såg bra ut när dom red men tror kanske ändå inte det är hästen för dom. Jag försökte sälja en annan men den är ett år för ung... ålder är bara en siffra säger jag dessutom säger Nadde absolut nej till att sälja den :)

Byggt lite staket men nu är det minsann inte lätt att banka ner stolpar i backen. Hårt 
Skulle rensa gammalt hösilage i en paddock men det är ju inte helt enkelt att få loss. Får fortsätta kämpandet i morgon

Samtliga hästar har jobbat för brödfödan med elever.
Tja, kan inte säga annat än att jag är nöjd med dagen!

//Bubbel - drar sitt strå till stacken

Inga kommentarer: