måndag 14 mars 2016

GOA OCH GLADA

På fölfronten händer inte mkt ännu men slår ett öga mellan varven bara för att lära mig frökens nattrutiner! Hon mest bara äter. Har inte sett henne ligga ner en endaste gång så det blir väl när det är földags hon lägger sig. Tror vi är på dag 320 idag!

Fått ryggen till rättad idag & musklerna i nacken och höften är "smäckta" med nålar, vi får väl se om det känns bättre i morgon. Just nu är jag jäkligt muskelöm!

I kväll var hästarna glada och jobbade på fint.
Filippa är som en symaskin när hon tuffar på och är riktigt användbar för mig i verksamheten och det är ju jätte roligt då hon ju är en "gratishäst" och egentligen ganska olik dom andra hästarna på farmen i form, modell och storlek!

Nu ska jag lata mig en stund i soffan!

I morgon bitti kommer hovisen

//Bubbel - säger tjolahopp i galopp

Inga kommentarer: