onsdag 4 maj 2016

NYA VYER

Hujedamig vilken lång dag det blev idag.
Daisy väckte mig tidigt med att glatt studsa i min säng sen har dagen rullat på!

Medans jag väntade på Nadde i em så tog jag dock en microsnoooooze i soffan för jag frös. Mkt konstigt när det är så varmt....i övrigt full rulle!

Boriz har trimmat fint och jag filmade honom lite bara för det är roligt att ha.

Mammor och barn har mumsat lite gräs men man får fortfarande passa lite på dom för det busas en hel del , tyvärr är det inte mkt gräs att tala om för det är värst vad det är torrt överallt!
Behövs en gnutta regn helt klart!

I kväll har jag varit på annan ort eller snarare by och haft träning. Det är lite roligt att se sig om i världen!

Avslutade dagen med att lägga in hö i alla boxar, fylla en skottkärra med hösilage och 12 höpåsar laddades.
Ett nödvändigt ont men samtidigt ett träningspass

Nu mot sängen för i morgon ska jag vara 09.00 hos Södermöre och döma ponny dressyr på lokal nivå

//Bubbel - sur för kvällsmaten kom sent


Inga kommentarer: