fredag 13 maj 2016

SMÅ BLIR STORA

Tjockismamma. 


Tänk att Knaster skulle bli ful....haha. Han som alltid varit så snygg men så poff när han fick börja gå ute dygnet runt blev han superful. Han har börjat dra iväg på höjden och det är bra att han växer såklart. 




Amarettwo hon har dragit förbi knaster på höjden!

Seminstona verkar ha blivit kära i varandra.
Ikväll efter lektioner har jag varit i Växjö och hämtat lådor och tänka sig ...i Växjö öste regnet ner. Har vi fått nåt regn. Nej såklart inte!!!

Fortsätter sätta upp krokar i stallet :)

Idag har vi sagt hejdå till dessa fina flickor som flyttat hem till sig. Belleza har bott här sen hon seminerades i fjol och jag har haft hand om hela resan tills hon fått sitt fina föl "Lillstrumpa" 
Nu ska dom på härligt sommarlov !
Bilden lånade jag från mattes FB!!!
Jag har möjlighet att ta emot ston på liknade vis för fölning även nästkommande vinter. 

Hela helgen ska jag döma dressyr. I morgon hästar i Torestorp och på söndag Nationell ponnydressyr i Vetlanda. Ingen rast och ingen ro!!!


//Bubbel - jobbar och sliter


Inga kommentarer: