måndag 17 oktober 2016

KÖBILDNING

Hatar köerna när man åker till staden. Var ute i god tid i morse men kom jag fram i tid....Nix. ogillar vägarbeten!!!

Vann iallafall i "lotteriet" och fick gå på bassängträning fram till jul iallafall bestämdes idag. Jag tackar och bockar!
Var en tur på Granngården och köpte vintervantar och hästmat!
Egentligen var det ett hönät för rundbal jag sökte men det fanns ju inte!!

Ikväll har jag haft privatlektion och gruppträning och mitt i alltihop en spekulant som provred!
Alltid mkt på programmet men en finfin dag !!!

Vet inte om jag ska avsluta dagen med att stänga toalocket 32 gånger, borsta tänderna två gånger, trycka på lyseknappen till övervåningen 3 x 4 gånger och traska uppför trappen baklänges.....sånt kan ge tur har jag hört  - behöver det inför morgondagen

//Bubbel - har en knäpp matte

1 kommentar:

Jonny sa...

👍😂