söndag 16 oktober 2016

MAN BORDE HÅLLA SINA PLANER

Idag var min plan att bara softa....hoppsan, glömde det och hela dagen gick i stallet och var inte klar förrän det var mörkt ikväll. Tiden bra far iväg när man har roligt och umgås med folk!

For iväg för att handla på ICA så vi kunde laga middag. Var visst lite sent ute och blev nästan utslängd för dom hade stängt vid 18. Jag var väl där vid några minuter i...jaja dom ville gå hem sa dom!!! Borde blivit glada för att dom tjänade nästan 800:- på dom fjuttiga minuterna.

Fick vattenleverans av bästa Sus som lånat mitt hästsläp. Många dunkar. Mkt bra!
Vi bestämde att vi ska åka på utflykt , frågan är bara när????? Måste bli snart!

Flyttat om hästarna lite och nu bor mammor och barn i stostallet + Lycka.
Flytten av lilla "Leffe" hade gått utmärkt och hon har redan hittat nya vänner. Saknar henne!!

Börjat frisera Lillamamman men där finns ju gott om man att ta av så fortsättning följer.
Lille Wille har hittat en borste som föll honom i smaken och i kväll blev jag knappt av med honom när vi gosade!

I morgon ska det jagas veterinär för besiktning men det lämnar jag åt köpare!

Nu är jag mätt , trött, slö och ska kolla lite på Johan Falk innan det är sovdags.
I morgon är det en ny dag!

//Bubbel - vill ha en vinterjacka

Inga kommentarer: