tisdag 29 november 2016

ARGDAG

Idag har jag mest varit arg.....suttit  i diverse telefonköer....
ARG på EON som ju är helt dumma i huvet eftersom jag inte fått några räkningar men väl påminnelser och det är ju inte helt enkelt att få dom att ta på sig att dom gjort fel....nädå. Idioter! Jag har verkligen inte fått några fakturor dom sista tre månaderna utan det jag betalt är påminnelser men det vore ju bra om man fick nåt innan dom skickar påminnelse. Vi får se om det löser sig. Kändes inte så....suck! Får nog bli mer arg en annan dag!

Trött på SMP så den sa jag också upp idag. Meningslöst att ha en tidning som endast fyller funktion när man ska tända i spisen! Kan göra nåt roligare för dom pengarna :)

I morgon ska jag leka med försäkringsbolaget en stund. Ska göra lite ändringar både här och där....

Haft elever och idag är det inte alls lika kallt att jobba i ridhus som igår.

I övrigt mocka, mocka och bära vatten typ - händer inte möe sensationer inte!!!

//Bubbel - pigg och lite busig




Inga kommentarer: