söndag 25 december 2016

RASTLÖS

Julandet är över för denna gången 
och idag har jag hängt upp min Unicorn i stallet
Kaffebryggaren är invigd


Brandsläckaren upphängd

Bra julklappar liksom nästkommande års utflykter (Spa, Kyra, Scandinavium och EM),  och lite annat smått och gott som jag fick i julklapp.

Däremot Lyckades ju Nadde och jag sådär med våra julklappar då vi tänkt lika och dubblat men vi får göra nån annan utflykt och hoppas vi kan få några pengar tillbaka....
Undrar om vi ska hoppa fallskärm, prova bodyflight eller kanske tandem skärmflygning i stället????

Julaftonen var mysig och man hamnade såklart i matkoma!


Dagen idag har bestått av vanligt stalljobb och lite hästmotionering. Nu får ni snart inte ha fler lediga dagar utan rida lite lektioner igen så jag slipper motionera hästar själv!



Hexagon, Bubbel och Boriz fick färgglada grimmor i julklapp....i dag är dom inte lika färgglada utan mer lerinpackade!


Nu har jag tråkigt, det är attans så lätt jag blir uttråkad. Måste hända nåt jämt, jämt ,jämt.


//Bubbel - rastlös


Inga kommentarer: