torsdag 12 januari 2017

KÖPE OCH KÖPE


Köpt en ny sadel (igen) tror denna blir jätte bra till Boriz och ett par av dom andra också!


Suttit en stund med pappershögen :) för varje som hamnar i rätt pärm blir jag lite glad i sinnet och förmodligen den som sen ska göra resten!


Sjuklingen är frisk igen så hon kan rida....skönt så slipper jag sköta hennes hästar också. Den grå har jag fått jobba med ett par dagar nu men idag kunde hon själv.....hoppas hon gör några bra gentjänster åt mig för jag har ju några egna unghästar som kommit lite efter några dagar nu.


Idag har vi plumsat i snö - inomhus. Det snöade ju på tvären igår och då yr det in uppe i ridhus taket.
Man får se det som bra träning!!!

Ungefär lika trist väder idag som igår och mest ogillar jag att det blir halt , snö i sig är OK men inte att det ska vara så olika varenda dag...moddigt, klaffsigt och bitvis halt idag.
Jag har så dålig energi när vädret är trist men dagarna går och det finns alltid att göra !



//Bubbel - oenergisk




Inga kommentarer: