måndag 6 februari 2017

ROLIGA ROLIGHETER

Usch för snö, kyla och blåst på tvären...
Hästarna är taggade både i hagen på dagarna och när dom rids!
Boriz som haft ett sår på bakbenet och varit lite svullen gjorde några ordentliga brallar på lina i kväll och det betyder nog att han känner sig rätt OK.

På kvällens lektion blev det rätt mkt tragglande med slutor men jag tycker det blev rätt bra ....dalade lite snö på medellinjen när dom red men känns ju ändå rätt skönt med ett ridhus.

Var i staden och bassängtränade på morgonen - superskönt och precis vad jag behövde men tycker nog att min kropp känns rätt ok i musklerna just nu , trots kyla. Känner mig inte alls svullen och är ovanligt "vig"
Idag var det också dags för mammografi och det är man ju alltid lite nervös för tills man vet svaret.

Många roliga saker att se fram emot nu framöver.
Göteborgs resa med stallgänget i två dagar.
Dressyrdomarkurs hos Gustav Johansson i Hyltebruk
Danmarks resa till Blue Hors med Gränsbo Stuteri.

Man måste ha roligt för att orka ha tråkigt 😊
Man behöver roligheter som bryter av vardagen. Det piggar upp!

Finns det nån som vill göra nåt roligt med mig snart??? Jag vill hitte på mer saker!!!

Usch vad jag fryser. Ikväll hjälper det inte hur mkt jag eldar i spisen

//Bubbel - galoppskuttare


Inga kommentarer: