tisdag 21 mars 2017

VIRKONAT

'
Jamen det var ju en fin bild frĂ„n dagens sista pass 👅🐮

Även Hex fick vara med pĂ„ en bild idag under av-skrittandet!


LÄng dag och fÄtt mkt gjort Àven om starten var seg. Var ute tidigt och matade men fick gÄ och lÀgga mig i soffan igen för jag hade sÄ ont i magen.

Jag har "sanerat" tvÄ fölboxar med virkon sÄ gott det gÄr och det Àr ju sÄklart bÀttre Àn inte alls dÄ jag inte kan högtrycka i mars.
 I kvĂ€ll har Lycka och Eliza fĂ„tt flytta in i stostallet och Wille och Wilma in i ponnyavdelningen. Verkade lugnt nĂ€r jag lĂ€mnade stallet efter kvĂ€llsmatning men tror det kommer bli kaooos vid utslĂ€pp i morgon....ingen lĂ€r vĂ€l hitta dit dom ska :)

Boriz har fÄtt en omgÄng Biolight i kvÀll och idag tyckte han det var superskönt och somnade nÀstan. GullehÀst!
SjĂ€lva sĂ„ret har krympt till ungefĂ€r hĂ€lften, men jag tycker att knĂ€et Ă€r tjockt men vad kan man förvĂ€nta sig???  Kunde ju varit mkt vĂ€rre !

Nu börjar det bli seminförfrĂ„gningar och nĂ„gra bokningar för i Ă„r. 
Var en som lagt in sitt sto pÄ sprÄngrulla hÀromdagen och igÄr ringde tvÄ stoÀgare och idag har jag fÄtt tvÄ bokningar via FB. HÀrligt!
Vi öppnar seminstationen den 24/4 och dÄ Àr ni vÀlkomna!

//Bubbel - viftar med tungan


Inga kommentarer: