tisdag 25 april 2017

MINIGRIMMOR

Idag har jag varit i civilisationen för första gången på evigheter. Det var tomt bland hästmat och en massa ärenden behövde fixas.

Feos ägare var och kollade in sin fölunge på fm....trodde dom fått en lurven nordsvensk
Själv tackar jag för vinflaskan jag fick. Nån som har lust att dricka upp den med mig????

Var fullt upp i stallen fram till 15 men sen for jag...

Varit på Hööks och köpte två grimmor modell små....årets fölungar har så nätta huvuden att allt har har är för stort....men nu så!

Denna ungen är ju söt som socker!

Jamen vilket härligt väder vi har fått!!!

Livfarlig sten i vår trädgård. ALLA hästar var livrädda att gå förbi den i morse...suck, töntar.

Härligt med insnöade hösilage balar utanför stallet!

//Bubbel - vill ha vår



Inga kommentarer: