lördag 25 november 2017

DAGS ATT FLYTTA

Två hästar färre på farmen för idag var det dags för Fina Fröken Feodora och Känguru-älgen Flow att flytta hem till sitt efter ungefär ett år här.

Feo kom hit för fölning förra vintern och i april föddes Älgen, Feo är ombetäckt här och är dräktig igen.

Två supergoa hästar som jag kommer att sakna. 

Älgis känns faktiskt lite lite lite som min och henne kommer jag att försöka följa på framtida tävlingsbanor och Feo skulle jag mkt väl kunna tänka mig att låna magen på OM ägaren skulle tröttna på avel själv.
Feo är så lik min saknade Nian som också var e: Figaro R....precis samma milda sätt!!!





Vinkade av dom med en liten tår i ögonvrån.
Tack Camilla för förtroendet att ta hand om dina fina hästar.
Lycka till i Skåneland Feo & Känguru-älgen 💕

//Bubbel - mest nöjd att finaly få sin rätta box tillbaka på heltid

Inga kommentarer: