fredag 29 december 2017

VÄRLDENS BÄSTA PONI

Grusade vägar ut till dom översta hagarna så idag har man sluppit simfötter och snorkel för att ta sig dit . Bubbel fick hoppa över ett "dike" till sin hage och travarna har fått en insjö i sin hage. Man kan ana den bakom Famna....travarna har ju en jätte hage men att stå framme vid grinden är ju det bästa. Det är ju där maten kan serveras :) 


Det är så tomt i stallet bland katterna och dom tre som är kvar känner sig lite vilsna och vet inte riktigt var man ska ligga och mysa nu :( 


Igår lånade Nitro en helt ny ryttare och begav sig ut på skogstur. 
Jag är så stolt och glad över denna supertrevliga ponnyplutt som bara är tre år!
Trygga Blossi var med som moraliskt stöd på turen....


Det var fullt av folk i stallet hela dagen. Roligt när folk är jullediga och tillbringar tiden i stallet och jag får sällskap , jag som aldrig är ledig !!!

I morse var ridhuset uthyrt för träning och senare idag ska jag ha tömkörnings elever och även hinna med nån privatlektion (jag som INTE skulle ha träningar denna veckan )

I morgon har vi dressyrträningar mest hela dagen...
Det är alltid fullt upp!!!
Tror jag ska hinna rida lite idag faktiskt!

//Bubbel - ser fram emot ett ridpass

Inga kommentarer: