tisdag 30 januari 2018

496 SAKER

En månad , ett vad.
Släng en sak för varje dags datum....
Januari 496 slängda saker ✔
Det var inte ett dugg svårt och då har jag dessutom räknat ihop flera saker till en mellan varven till en slängd sak.

Jag har röjt i badrum, skafferi, frysen, köksskåp, 2 garderober, linneskåp, skrivbord och inte minst den berömda strumplådan.

Var i mål prylmässigt redan förra veckan så jag har fortsatt och är på den 10 februari nu så tja jag kör en månad till för jag har fortfarande kvar att röja på mitt kontor och ett par skåp på övervåningen...

Röja  & slänga är roligt - städa är däremot det värsta jag vet!!

Visst får jag åka till Ullared med "Lilla Heda käpphästförening " med gott samvete på söndag???!!!!

Idag är stallet redan färdigmockat. Haft lektion och ska ha fler innan dagen är slut.

Nu har jag precis beställt en laddning foder på Granngården!
Dessutom spånpellets och en ny Rååååååååååååååååsa skottkärra ....för då kommer mockningen bli skitskoj

Jag gillar att man får allt hemkört. Mkt smidigt



Suttit en stund med Swish betalningarna för 2017 så nu är en hel del på rätt plats i pärmen!
Går lite trögt på den fronten men snart, snart är jag klar !!!
Måste gå igenom mitt PG också....det används knappt men kruxet är att komma in på kontot också. Hoppas det löser sig för nåt vajs är det när jag ska försöka ladda ner inbetalningarna. Hate it!

Nu tror jag att jag ska ut en runda för sooooooooooooooolen skiner!!!

//Bubbel - duktig


Inga kommentarer: