tisdag 2 januari 2018

SMART TINA

Klantarsle....
Tyckte att jag skulle hinna rida lite på nyårsafton ...man får passa på när man har tid och ingen annan ska använda ens hästar

Klev som vanligt upp via min pall och gul häst gick iväg ....mot den andra pallen och jag skulle stoppa honom hängandes på sidan men tappade balansen och satte ner högerfoten dumt bakom mig och vred till mitt knä. AJ...så nu är knäet svullet och jag kan egentligen varken sträcka eller böja det utan haltar fram.

Eftersom hästen var i ordning fixad så rida det skulle jag såklart, kanske inte jätte smart för det var lite speciellt att ta sig av gul sen

Lite kämpigt att leda in och ut hästar men det går med envishet och jag har väl egentligen inget val!

Bäst känns det att halvsitta i soffan med en kudde i knävecket men det hinner jag jag inte.

Idag var det uthyrning av ponnyer på schemat.
Jag har visat stallplats för stoägare med dräktigt sto
Kirron har varit hos 4 hästar varav två stycken av mina ....mest bara för att det är bra att dom får kollas upp lite denna veckan innan lektionerna drar igång igen.
Satt stolpar vid skogshagen , ska utöka lite tänkte jag.

//Bubbel - har alltid att göra

Inga kommentarer: