tisdag 23 januari 2018

USCH FÖR BLOD

 Aj . 
Haft veterinären här i kvällningen och opererat lite!
Alltid är det nåt!
Fick ändra och krabba med elever men eftersom dom är så flexibla löste det sig!
Några har kunnat rida lektion iallafall!!

Jisses så kallt det var i morse men nu ikväll regnar det nästan. 
Varit besvärligt idag när allt vatten varit fruset i stallet. Ett krabb att fylla vatten


Idag har också dessa goa tjejerna flyttat tillbaka till Skåne och släktingar till tidigare ägare. Varit så många turer hit och dit men bäst är väl ändå att man har bestämt säkert vad man vill innan man skickar iväg djuren till någon
Jag kommer sakna båda två då man faktiskt fäster sig jätte mkt till två så goa vovvar på den tiden dom bott här!
Jag är lite ledsen i mitt hjärta och dom hade mer än gärna fått bo kvar här för jag vet att båda trivdes :) den ena i soffan och den andra att hänga nära nära mig hela tiden!!!
Ha det bra Minna & Ida 💕



I morgon börjar vårens bassängträning så jag ska få åka till civilisationen minsann!!

//Bubbel - frusit rumpan av sig idag

Inga kommentarer: