måndag 19 februari 2018

AVÅKNINGAR


Sportlov och den har idag tillbringats i ridhuset en hel massa timmar med både privatelever på egna hästar och i kväll vanliga grupperna!
Det har ju snöat en hel del och jag fick igår be om sandning men så snöade det inatt och vägen plogades mitt på dagen men nåt sandande har jag inte sett röken av ännu.

En avåkning med släp på vägen hit för ett ekipage men det gick bra för dom men såklart obehagligt. Den som åkte av vägen var vår nyaste hyresgäst här som heter Bob och dom ville slippa backarna på vanliga vägen hit så dom svängde mot Karryd i Sandreda vilket visade sig vara ett dumt val....

En elev bangade träning i dag men som sagt alla andra har tagit sig både hit och härifrån.

Tror några elever kommer ha träningsvärk i morgon!


Bamse har hjälpt mig på dagens första träning i ridhuset.


Säg hej till Bob...nyinflyttad i dag . Välkommen !

Inte klar i stallet förrän 21.30 i kväll och nu är jag seg, otroligt seg!
Har massor av pappersarbete jag behöver fixa men när ska jag hinna och orka det???


//Bubbel - superfint pass i kväll

Inga kommentarer: