torsdag 15 februari 2018

DAGEN GICK IHOP SIG

Ikväll for farmens käpphästförening på foderföreläsning i Lenhovda på Swedish Agro. 
Den var riktigt bra tyckte jag.....
Trevlig kväll , rabatt på foder , gott fika, goodiebag
OCH inte minst....jag vann ett helt set från Jacson. Schabrak, lindor, Grimma, grimskaft och luva....
Huuuu vad Bubbel kommer bli snygg nu!
Tror kvällen gick ihop sig faktiskt


Dom handlade en hel del mina reskompisar Emma, Anna, Ann-sofie!!


Lille Blossman har jag rastat i sjukhage idag åt ägaren.....veterinär Johansson har dessutom kollat hältstatus i kväll = mkt bättre!!!


Så här ser äckliga bulan ut idag efter vi snörpt åt den på eget bevåg...fast veterinären sa senare samma dag att vi skulle testa det ...då hade vi redan gjort det!
Den ser faktiskt mer "död" ut idag än innan så vi får väl se. Har snurrat runt fiskelina och gummisnoddar.
Hästis har inte alls ont av den och det finns ingen känsel i den och hon är inte halt för dom som undrar!!! Den är bara ful, äcklig och återkommande


Är det någon som  har lust att följa med på dagstur till Göteborg och Scandinavium tävlingarna nästa vecka fredag eller lördag över dagen förresten???
Vi kunde väl fylla en bil i så fall. Var en av mina elever som kom med förslaget idag....vill nån följa med????

//Bubbel - med råsa vårkläder

Inga kommentarer: