söndag 8 april 2018

RIV OCH RÖJ

På "lediga" stunder river man hus....vet inte om mannen tycker det var jätte roligt att få hjälpa till lite igår eftersom detta är "mitt" projekt men han är så snäll så igår fick han riva tapeter där jag inte nådde i köket och på denna vägg....där det finns vääääääääääääldigt mkt spik! Suck.
Själv har jag tvättat där jag ska måla i köket och spacklat skarvar.....
Hittade ett trägolv under ett lager av korkmattor och en bajsbrun heltäckningsmatta. OM ni frågar mig så tror jag att det får bli trägolvet 😎


Sopis trivs inte att vara mitt i ett rivande ....det finns ju inte en endaste skön sovplats i huset utan möbler men till sist lyckades han iallafall sova i skräppåsen!!!!


Våren är här. Det blommade i Ingas trädgård....ja huset kommer nog för alltid heta Ingas även om det är mitt....


På förmiddagen igår var det träningar och After Ride i solen!


Idag har jag haft sovmorgon och slappeförmiddag och det var skönt. 

Man gillar ju extra mkt när den som har stallet skickar en bild att hon och hennes sambo mockat lösdriften ( som ponnyerna mest använder som toalett)
Världens bästa inackordering


NÄhäpp nu ska jag ut i solen....ridbanan och ridhus ska harvas och lite på nåt fält också tror jag. Sen ska jag eventuellt måla lite och några elever ska få jobba också.
Ska bara dricka lite kaffe först

//Bubbel - behöver inte jobba idag


Inga kommentarer: