lördag 24 november 2018

VA VA VA????

Lördag och jag försöker slappa lite och laga min kropp. Hostar på fortfarande och har lock för öronen men känner mig lite lite piggare men tänkte minsann inte göra nåt "onödigt" arbete idag.

Igår hade jag iallafall lektioner som vanligt och överlevde detta .....jobbigt att inte höra vad folk säger utan säga VA Va Va till allt!!!!

Gjort lite nytta framför datorn
Fixat ett kontrakt , bokat hotell till vi ska till Scandinavium i april (snåla jag har hållit koll på priser och idag fanns minsan en bra deal för 3 personer)

Haft långtråkigt i eftermiddag....
Kom på att jag behövde städa övervåningen...jahapp då gjorde jag det. Bytte sängkläder och slängde lite saker - det gör gott i själen. Bästa terapin!

Tvättat köksfönster....

Japp det är nog så att jag är lite piggare!!!

Ikväll har Päran lagat mat ....då blev det Pizza!

I morgon har jag stallet som vanligt och ska ha dagens första lektion vid 10.30
Nu är jag sjukt seg i den gamla kroppen

//Bubbel - överlever förmodligen influensan







Inga kommentarer: