tisdag 25 december 2018

EN BRA JUL

God fortsättning. Julen fortskrider och jag är mkt mkt nöjd med mina julklappar. Fick två extra fina hemgjorda som Päran svetsat ihop av Nian och Boriz skor.... som jag gråtit 

Jag har dessutom fått både SPA vistelse, pengar, böcker, godislådor i mängder, schabrak, tomtar, ljus, mera godis, viiiiin, kaffe, mer godis och ytterligare SPA övernattning.... perfekt  




Idag är det jobbedag eller det var det igår också för mata, mocka och sånt gör man ju alla dagar. Idag har jag longerat alla hästar för jag är ju livrädd för kolik när dom inte arbetar som vanligt på helgdagarna . I morgon är det dressyrträning så då blir det vanligt jobb.











Jag har ju shoppat en nya julklapp till oss allihop. Säg hej till Loekie som är 6 år gammal och strax över 160. Hon ska nu slussas in i verksamheten. Det var inte alls meningen att nån ny häst skulle införskaffas men det blev för lite hästar när Boriz försvann och häromdagen ramlade vi lite hastigt och lustigt på denna som egentligen var aldeles för dyr men plötsligt hönder det och tadaaaa nu har vi en sportkossa i samlingen. Som jag längtat efter en skäck 😂


// Bubbel- fick ett unicorn horn i julklapp

Inga kommentarer: