onsdag 10 juli 2019

FALSTERBOTURNÉ

Igår morse hade jag bara ett sto att seminera , min egen Diamond Rose ( Bon Coeur) och efter stallet var färdigt så åkte vi ett gäng till Falsterbo.... så väldigt mkt tävling kollade vi inte på men framridning är alltid roligt och att bara mingla, prata med folk och insupa atmosfären....



Köpte en tavla som ska hänga i stallet!


...Och som den schabrakoman jag är så blev det två schabrak....ett dressyr och ett hopp från Equito 


Till dig som snodde Felicias nyinköpta flughuva i marinblått från PS så hoppas jag du känner dig fin kommer vara stolt över att du rider runt med stöldgods . Förbannade idiot som inte kan skilja på mitt och ditt!!! 

Lång dag med stalljobb i mörker vid hemkomst och dessutom fick vi dra av en sko på inackordering mitt inatten då han böjt hela skon...

Idag är det stalljobb och stokoll på hemmaplan. Dessutom ska det byggas staket och flyttas hästar

//Bubbel - hoppas få schabraket