torsdag 24 oktober 2019

DUKTIGA BARN

Anizette LH mest kallad Myran var igår själv uppe i stallet medan mamma Amarettwo LH var i ridhuset och galopperade. Årets fölungar är så coola!

I förrgår var hon däremot med på ridpasset. 

Halmade ligghallen igår så nu kan fölisar mysa!

Gårdagen avslutades med harvning av ridhus. Jag rider minst men åker alltid på harvningen.
Om ni som rider har tid över så dra gärna utmed ridhussargen så slipper vi kanter där och glöm inte mocka efter er!!!

Hela ligan tog igår en pastalunch!!!


Lillemamm från igår. 
Om nån har lust att rida henne 1 -2 ggr/v vore jag glad så hon kommer igång lite mer och kan börja gå lektion. Hon har fölis med sig ännu så länge på ridpassen och jag hjälper er ner till ridhuset!

Ikväll på min egentligen "lediga" kväll är ridhuset upptaget 18 - 19 för jag ha lektion....

//Bubbel - är alltid igång på ena eller andra viset

Inga kommentarer: