tisdag 26 november 2019

SNURR IGEN

Om ni undrar varför jag mellan varven sätter mig ner när jag är i ridhuset beror det på att jag är yr igen...vansinnigt yr mellan varven, lite mindre ibland men ofta ofta yr just nu..... Jag avskyr att det inkräktar på min vardag men vad ska man göra. Jag har ingen möjlighet att bara gå och lägga mig och inte jobba . Det går inte men det gör mig så trött att vara yr.

Yrseln har(troligen) med mina öronkristaller som kommer fel att göra och det är väldigt otrevligt!!!

Det är inte farligt säger läkare men nähä det är det kanske inte men att jobba samtidigt som allt snurrar i ett fruktansvärt tempo och man då mår jätte illa är inte helt enkelt och smärtfritt.
Jag kan ju knappt gå rakt fram än mindre är man sugen på att få ett anfall när man leder en häst osv.

Man kan inte vrida huvudet snabbt, ibland snurrar det till bara man flyttar blicken upp ner eller åt sidorna. Dessutom blir man jätte trött...

Man är ju inte på tiptop humör men vi kämpar på och försöker hålla igång träningarna som vanligt!!!

Det går väl över.....



//Bubbel - jäkla klenben

Inga kommentarer: