lördag 11 januari 2020

HATAR GNÄLLIGA MÄNNISKOR OCH ÄNDÅ GNÄLLER JAG SJÄLV...

Min kropp är inte på humör för närvarande, mina leder är inte glada och jag har sån extrem muskelvärk. Det är ju inte direkt nåt lätt jobb man har och när kroppen protesterar är det motigt. Det tar även på humöret. Jag går fortfarande och hostar efter min förkylning, halsen gör ont, magen är inte glad och nej jag är inte heller på nåt vidare humör. 
Mina händer och handleder protesterar högljutt!!

 För att inte känna mig alltför onyttig har jag iallafall suttit med en massa pappersarbete i dag och det är ju alltid nåt positivt.

Bakade en kaka och tänkte det skulle pigga upp lite men nä det gjorde det inte!!!



Hexagon fick lite ny frisyr både här och där häromdagen ....har fler att klippa men det får bli när det blir!!!


Nä låt det bli ljusare tider och torrare luft...annars kommer jag emigrera till varmare land!!!

//Bubbel - ägs av hon med uselt humör

Inga kommentarer: