söndag 26 december 2021

JULAFTON 2021















 Hade en mysig julafton som först firades med Päran och hans bror och på kvällen kom vår hyresgäst Ingrid och Lena som brukar gå ut och gå med Daisy....man ska inte sitta själv på jul. 
Vi har ju inga släktingar nån av oss på nära håll så då får man göra en egen "familj" att fira med!!!!

Vi spelade paketspel med extremt billiga paket och åt ostkaka och risalamalta och hade allmänt trevligt!

Vårt vardagsrum är härmed invigt...härlig.

Lite bilder i oordning!!!

Jag ska få åka både till Öland och Hook på mini semester framöver . Såna presenter gillas och dessutom ska jag få Mockningshjälp i föltider . 

Från mig själv till mig själv har jag fått ett kommunikationssystem så privatelever hör vad jag säger utan att jag ska behöva skrika ihjäl mig, ett träns till den som behöver ( Nitro) och en go filt 

// Bubbel - fick bara ett par renhorn på skallen, pinsamt