onsdag 16 november 2022

LÄSER NÅN MINA INLÄGG HÄR?

 Jag har blivit dålig på att uppdatera. Är det någon som läser mina inlägg här? 

Kommentera gärna !

Ska jag fortsätta blogga här?

Jag gillar att skriva men nån bör ju läsa också :) 


Dagarna går, november måste vara den tråkigaste månaden som finns. Det är mörkt hela tiden, dygnet runt. Noll inspiration.

Det har ju varit milt väder så att ha hästarna på lösdrift är ju inget problem och några har gått på bete länge. Inte ens Bubbel och Hexagon har velat bo inne nattetid men nu har dom flyttat in sen ett par dagar tillbaka. Det har varit mkt mkt skönt att inte ha stallen fulla då det egentligen aldrig är tomt här då jag ju har semin och fölvakandet fram till augusti. Dock var det helt tomt 1½ månad och det har nog varit min räddning till lite återhämtning för nån semester med ihållande ledighet finns ju aldrig här men att slippa lite mockning är nästan som att vara ledig...haha

Nu har jag iallafall 6 hästar på stall

Nitro och löken går på lösdriften i skogen

Amarettwo och Luddöra har sitt krypin på gaveln av brygghuset.

3 mammor / 3 barn bor i huset på fältet bredvid ridbanan .

Leif och Dixie camperar i Ingas ladugård...

Det börjar dra ihop sig för avvänjning av årets fölungar...

Till helgen flyttar det in två nya hästar.

Mitt renoverande fortskrider. Sovrum är klart förutom lite småfix och nu har är jag snart klar med tapetserande av hallen och därefter ska jag måla lite men jag börjar se ljuset i tunneln ....sen blir det fint!

//Bubbel - numera inneboende

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska fortsätta....går in och kollar om du skrivit nåt :)
Fast jag följer på Instagram också! // Maria

Anonym sa...

Javisst läser jag vad du skriver Bubbel//Gunilla

Anonym sa...

Brukar läsa din blogg😊

Kristina R sa...

Jajamen, läser o njuter av dina inlägg! Sluta inte blogga (om du inte hemskt gärna vill), din blogg är så inspirerande i vardagen för oss hästfolk :D

Anonym sa...

Nej nej nej, sluta inte blogga 🥺 Det är så roligt att läsa vad som händer, både här i bloggen och på Instagram 😃 Kram Cina