måndag 21 augusti 2017

ORDNING OCH REDA

I morse var jag så trött att jag trodde knappt jag skulle vakna men sen har det varit fullt upp till strax efter 21 ikväll!

Fixat hage vi inte använt på ett tag och körde dit mina inackorderade travarston som hade slut på gräs i sin hage...tror dom blev glada. Drog iallafall ett race innan dom satte ner näsorna och åt!

Tagit hem Amarettwo från grannbyn en kortis...hon ska till hovis i morgon.

Plockade hem Nitro och Affe för jobb och hovisbesök.
Knatat ihop många steg på stegräknaren ✔

Hunnit vittja kräftburarna i dag också....dom låg inte på samma ställe jag lagt dom häromdagen. Tjuvar och banditer! Var lite kräftor i trots allt men det fattas 2 burar....suck.

I eftermiddag och kväll har det varit lektioner och det är superkul när det äntligen är lite mer "reda" på lektionsfronten och jag kan börja hålla koll på när lektionerna är och vilka som rider var.....jag är ju ganska förvirrad - men - det börjar klarna!!!
Roligt med lite nya ansikten i grupperna och även några nygamla!
Det finns plats för fler elever - både nya och gamla....

Vad jag gillar mindre är att det var mörkt när hästarna gick ut i hagen igen....usch för höst.
Ogillar också att jag har 9 hästar på stall inatt....usch för mockning!

//Bubbel - jobbat och sletet men varit skötsam

Inga kommentarer: