måndag 12 mars 2018

HÄSTFOLK ÄR VERKLIGEN HOPPLÖSA

Man får vara glad så länge det varar....gul häst verkar bättre men inte helt bra i sin rygg, Hexagon har jobbat hela helgen med elever, Boriz lika så och han är superfin och mjuk i sidorna....inga spänningar kvar! Fikat med goa elever, varit i Ljungby med restaurangbsök i lördagskväll och pratat häst med likasinnade. Traktorn fungerar igen, vi har fyllt på hösilagelagret, fått födelsedagspaket mest varje dag denna veckan. Sista paketet innehöll en jättefin lampa!!!

Nu är det ny vecka och vi hoppas på lite arbetsro!

Jag är fortfarande ledsen över Sjuan såklart men jag vet att jag inte kunnat göra mer än jag gjorde och en viss lättnad är det ändå att nu behöver jag inte oroa mig över honom mer. Gråta får man.

Man är jätte konstig för förra veckan sa jag att näääääääääää jag vill inte betäcka i år ....
Vem satt vid frukosten och kollade in Lövstas program och klurar på om man ska ansöka om LVST i år???? I så fall lutar det år Ironman H till henne!
Den andra som ska betäckas är treåriga Amarettwo

Vi hästfolk är hopplösa...verkligen hopplösa

Nu ska jag till ridhuset och träna en elev och ikväll är lektionerna som vanligt

//Bubbel - ska bara tömköras idag

Inga kommentarer: