måndag 22 april 2019

LEDIG OCH LEDIG, INTE FAN ÄR MAN LEDIG

Igår var jag i Tingsryd och gick som Överdomare en klass och därefter dömde jag en MSVB:2 med väldigt många fina ekipage. Dessutom är det alltid trevligt att döma i Tingsryd.
En av mina favoritställen att döma på.....förmodligen för att även domaren fick pris...hahah, nä skoja bara !

När jag var i Tingsryd passade jag på att köpa ett antal rullar eltråd, lite knorrar och annat bra att ha material för stängselbyggande.

I morse var det efterlängtad sovmorgon men då var jag såklart inte så trött men tog det lite lugnt på fm ändå men sen har det minsann varit full fart hela dagen.

*Ritat kartor för sommarens hagbyggande
*Harvat två hagar som förstörts av grisar
*Harvat en rasthage
*Utökat en hage
*Fixat staket runt 4 sommarhagar
* Haft tre lektioner
*Mockat och ströat mammornas lösdrift

Har inte direkt hunnit njuta av nån vidare ledighet denna påskhelg men den har varit helt OK ändå!!!

I morgon är det vanlig dag....hahhaa, alla dagar är vanliga dagar här. Hur tänkte jag där?????

😎 Bubbel // också fått jobba

Inga kommentarer: