lördag 14 december 2019

JULKLAPPS SHOPPING

Idag har vi utflyktat oss till Ullared och köpt julklappar. Som vanligt rolig resa med gamla vanliga gänget!!!
Jag som inte direkt behövde nåt gjorde av med mycket kosing men mest var det beställningsjobb och som sagt lite julklappar.

Som vanligt hinner man inte mer än hemifrån innan nån häst skadar sig.
Var precis framme i Ullared när Päran skickad bilder på Lexiha som skrapat sönder sig på bogen!
Tror det ser värre ut än vad det är ..nån form av fuktutslag hon kliat sönder. Dom är ju ständigt blöta i detta skitväder.
Det sista jag gjorde innan jag åkte var att flytta henne och då hade hon INTE såret....suck!!!

I morgon får man nog vara hemma på farmen och göra lite nytta men nu först ska jag sova ..man blir ju så trött av utflykter.

Idag mockade jag allt innan vi åkte men i morgon får jag sova en liten stund iallafall....hoppas jag!!!!

//Bubbel - borde få fina julklappar