måndag 23 december 2019

SNART SÅ

Igår hade jag träningar med några elever och stallet var fullt av ryttare .... Både dom som har sina hästar här och dom som har mina på deltidsfoder. Det var lite trångt ett tag.
Blev både bjuden på lite julfika och fick julklappar - tack tack!

Ligghallarna mockades och ströddes upp med nya halmbalar så nu har alla julfint !

Hann äntligen klippa Lycka och det blev ju jätte bra. Hon blev knappt svett på ridpasset sen. Har nån tid och lust att ställa sig och klippa nån av Råsa, Hexagon, Amarettwo, Nitro eller Löken så får ni väldigt gärna göra det i mellandagarna!

Jag pysslade i köket på kvällen. Gjorde två Janssons och faktiskt en laddning med gräddkolor också (på julafton får man synda lite på godisfronten tror jag)

Inatt har jag däremot inte alls varit pigg och tillbringat den i soffan....usch, blä, fy!!!
Har mockat en del nu på morgonen men måste faktiskt pausa en stund känner jag!

Idag ska det förberedas för julfirandet med att ströa upp ordentligt överallt när jag mockar så stallet går så snabbt som möjligt att fixa i morgon!

Ännu har jag inte fixat julskinkan men det är ju som sagt tid kvar för sånt.

// Bubbel , vill ha julfritt

Inga kommentarer: