måndag 30 mars 2020

FÖRBEREDER

Helgen i bilder.....

Förbereder staketbyggande!

En del pausar mer än andra....
Löken med min elev Alicia har varit på P&J och hoppat två felfria rundor...inte högt men man ska börja någonstans! Jätte duktiga. Så roligt med en så bussig lektionshäst. Jag gillar henne väldigt mkt!

Som sagt somliga vilar sig. Nitro tog en snooooze!

Gynnade den lokala Thai restaurangens take away i dessa Corona tider.

Jag fölvakar inför årets första föl och idag är vi på dag 0. Kollar 4-5 gånger/natt men allt är ännu lugnt. Hon har inte nån vit mjölk än men detta sto har haft otur två år på raken så jag vill ha stenkoll på henne. Hon äter mest hela nätterna så halmbädden ryker med!  Dock fick jag lite puls när hon låg ner så här häromnatten!

Jo ....fler som pausar i solen!!! Amarettwo och Lycka

Härligt väder och oj vad all lera torkat upp. Det dammar redan. Känns nästan lite skumt. Blev som trampat jordgolv i hagarna på nolltid!!!

//Bubbel - hunnit både busa och sova i hagen i helgen

Inga kommentarer: